October 9, 2011

jaulah sibu (Okt 2011)

Alhamdulillah,
kelmarin akhirnya diberi kesempatan oleh Allah untuk menziarahi ikhwah2 yang comel2 di Sibu. Nampaknyer mereka semua sihat2 belaka disana. Terutama akhi Danial dan Nurhafiz. (jgn marah yea). Menaiki bas ke Sibu memang bosan apatahlagi sorang2. kebetulan ikhwah ada program di KS. kalau tidak seronok jugak pergi beramai-ramai. InsyaAllah next time jaulah ramai2. 
Bumi Sibu menyaksikan kehadiran ikhwah2 di sana. dengan  aktiviti dakwah dan tarbiyahnya.setiap tahun . Sibu merupakan medan dakwah yang subur, semoga anak2 yang ditarbiyah akan menjadi penerus dakwah suatu masa nanti. Semoga segala amal dan usaha dakwah ikhwah2 di sana diganjari Allah dengan pahala yang berterusan. InsyaAllah suatu masa nanti kita pasti akan buka pejabat disana. Menanti kepulangan ikhwah2 tempatan seperti Nasir dan lain-lain pulang suatu masa nanti. Inilah mimpi2 kita. Amin.
Ana sertakan beberapa keping gambar buat tatapan antum. Terima kasih kepada ikhwah di sana yang belanja ana makan dan kpd akh Danial dan Farisd juga atas kenderaan yang disediakan. Semoga dapat bertemu lagi ya.